Μου κάνει εντύπωση, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν...

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Θανάσης: Να είναι σίγουρος 100% ο Πατέρας ότι θα τον στηρίξουμε

Την απόλυτη στήριξη στον Νικόλα Πατέρα θα προσφέρει η οικογένεια Γιαννακόπουλου, σύμφωνα με όσα υποστήριξε σε δηλώσεις του ο Θανάσης Γιαννακόπουλος. Αποσπάσματα:






«Όλοι οι Παναθηναϊκοί πρέπει να είναι ενωμένοι και τον ίδιο στόχο: να κερδίσει τους καινούργιους στόχους και να προσφέρει νέες σελίδες δόξης στην ιστορία του ΠΑΟ»

«Καταρχήν υπάρχουν οικογενειακοί και προσωπικοί λίγοι που δεν δέχτηκα την πρόταση. Ο ΠΑΟ βρήκε άξιο ηγέτη που μπορεί να προσφέρει πολλά στον ΠΑΟ και μπορεί να οδηγήσει ψηλά»

«Ο ΠΑΟ πρέπει να είναι ένας και αιδέρετος. Δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο και μπάσκετ, αλλά όλα τα τμήματα. Έχω παράπονο και μία πικρία: κράτησα 18 τμήματα από τον Ερασιτέχνη και δεν μου την πρόσφερε κανένας. Τώρα πρέπει όλοι οι παναθηναϊκοί να βοηθήσουμε να γίνει αυτό που λέει το τραγούδι ‘Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος… ’».

«Κι άλλες κούπες»

Για το μπάσκετ: «Εύχομαι το ποδόσφαιρο να πετύχει ότι και πέρυσι. Στο μπάσκετ είμαστε χορτασμένοι με 23 τίτλους αλλά θέλουμε κι άλλους! Είμαι πεπεισμένος ότι και φέτος θα πετύχουμε. Ο Ομπράντοβιτς θα αποφασίσει για νέα μεταγραφή. Δεν μας έχει ζητήσει μέχρι στιγμή κάτι».

«Φίλος μου»

Για τον Πατέρα: «Είναι αυτονόητο αυτό που είπε ο Πατέρας για την ενότητα. Ο Νίκος είναι φίλος μου. Ξέρει τα αισθήματά μου, έχουμε συνεργαστεί. Και είμαι ανοιχτός να βοηθήσω τον Πατέρα και οποιονδήποτε που θέλει να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό».