Μου κάνει εντύπωση, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν...

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Έδωσα τη συγκατάθεσή μου στον Τζίγκερ


Μπορεί η σημερινή κίνηση του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Γιάννη Βαρδινογιάννη, να «δωρίσει» στους Ανδρέα Βγενόπουλο και Νικόλα Πατέρα το 25% των μετοχών του Παναθηναϊκού, να έπιασε εξαπίνης την οικογένεια του «τριφυλλιού» και τα εγχώρια ΜΜΕ, αλλά δεν συνέβη το ίδιο και με τον τέταρτο της παρέας των πρώην «πολυμετοχικών», Παύλο Γιαννακόπουλο.

Ο τελευταίος, με δήλωσή του στην ιστοσελίδα sday.gr, αποκάλυψε ότι όχι μόνο γνώριζε την πρόθεση του Τζίγκερ, αλλά του είχε δώσει και την συγκατάθεσή του για αυτή.

Συγκεκριμένα, ο Παύλος Γιαννακόπουλος δήλωσε: «Έχω δώσει τη συγκατάθεσή μου για αυτό που έγινε. Ενημερώθηκε εγκαίρως και πλήρως. Δεν θέλω να πω τίποτα άλλο. Ξαναλέω πως έδωσα τη συγκατάθεσή μου για αυτή την κίνηση».