Μου κάνει εντύπωση, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν...

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Αλματα προόδου της Lotus για το 2011

Τα κύρια μηχανικά μέρη των μονοθεσίων της Lotus στο επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1 αναμένεται να είναι ίδια με την πρωταγωνίστριας του σπορ Red Bull Racing, καθώς η πρώτη ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία χρήσης του κιβωτίου ταχυτήτων και των υδραυλικών συστημάτων της RBR και αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει και τη συμφωνία προμήθειας κινητήρων από τη Renault.


Στη φετινή πρώτη της χρονιά η Lotus χρησιμοποιούσε κιβώτιο ταχυτήτων της Xtrac και κινητήρες της Cosworth, όμως πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έσπασε το τριετές συμβόλαιό της με την Cosworth πριν κάν συμπληρωθεί ο πρώτος χρόνος της συμφωνίας.

Κατά συνέπεια, με εγγυημένη την απόδοση των μηχανικών της μερών, η Lotus θα έχει από το 2011 ελεύθερο το πεδίο της αεροδυναμικής προόδου για να καταφέρει να βελτιώσει την απόδοσή της και ίσως να ανταγωνιστεί τις ομάδες μέσης απόδοσης, όπως οι Force India, Toro Rosso, Williams, Sauber.

Αλλωστε, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρόσφατα η Lotus ανακοίνωσε την επέκταση του συμβολαίου του τεχνικού της διευθυντή, Mike Gascoyne, μέχρι το τέλος του 2015. O Βρετανός είναι εκείνος που σχεδίασε και οργάνωσε τα τμήματα αεροδυναμικής των Renault F1 και Toyota F1 (μεταξύ άλλων) στο παρελθόν.

Ο M. Gascoyne δήλωσε, για τη συμφωνία με την RBR: "Αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα μπροστά για εμάς, τόσο από άποψη μηχανολογίας όσο και ως έκφραση των φιλοδοξιών μας για τα επόμενα χρόνια.

Το κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με το υδραυλικό σύστημα παίζουν κρίσιμο ρόλο στην απόδοση του αυτοκινήτου, όχι μόνο στην πίστα αλλά και σχετικά με τον σχεδιασμό και τη χωροταξία του μονοθεσίου. Η αφαίρεση του διπλού διαχύτη το 2011 θα επιτρέψει στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν σε μικρότερο χώρο τα μηχανικά μέρη γύρω από το κιβώτιο", κατέληξε.