Μου κάνει εντύπωση, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν...

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΚΑΒΛ... DAX -1.27% SP MINI -13 1052.50

Έκθεση
Του μαθητή της Ε΄ Δημοτικού Παπαδόπουλου Ιωάννη
Θέμα : «Ο Σορτάκιας»

O Σορτάκιας είναι ένας κακός άνθρωπος, πολύ κοντός, όπως φανερώνει και τ’ όνομά του και πολύ άσχημος, με γαμψή μύτη και μακριά νύχια, που ζει κάτω από τη γη, μέσα σε λαγούμια και ανεβαίνει στην επιφάνεια μόνο για να προξενήσει καταστροφές. Δουλειά του Σορτάκια είναι να διαλύει τα Χρηματιστήρια. Οι Καλοί Επενδυτές φοβούνται τον Σορτάκια, επειδή τους σκορπίζει το βιός τους και έπειτα γελάει σαρκαστικά.

Ο μπαμπάς μου είπε, ότι πριν από καιρό, μια νύχτα με πανσέληνο, είχε δεί από κοντά έναν Σορτάκια και τρόμαξε πολύ. Μια φορά ρώτησα το μπαμπά μου, αφού είναι τόσο κακοί οι Σορτάκηδες, τότε γιατί τους δανείζουν τις μετοχές τους οι Καλοί Επενδυτές, αλλά νευρίασε και μου είπε να μην κάνω ανόητες ερωτήσεις.
Η μαμά μου βάζει τις φωνές στον μπαμπά μου επειδή μου λέει τρομακτικές ιστορίες με Σορτάκηδες και εξάπτει τη φαντασία μου. Καμμιά φορά το βράδυ, όταν κλείνω τα μάτια μου, βλέπω μπροστά μου τον Σορτάκια και τότε φοβάμαι πάρα πολύ και φωνάζω «μαμά-μαμά!».
Προχτές, που είδα πάλι έναν εφιάλτη με ανοικτές πωλήσεις, η μαμά μου με καθησύχασε, λέγοντάς μου ότι από δω και πέρα δεν έχω να φοβάμαι τίποτα, επειδή έχουνε γνώση οι Φύλακες και τους έδεσαν τα χέρια των Σορτάκηδων και δεν μπορούν πια να κάνουν ζημιές στις περιουσίες μας.
‘Επειτα, τους άκουσα να γελάνε με το μπαμπά μου και να λένε κάτι για τη μερίδα μας, που θα διπλασιαστεί μέχρι τις γιορτές. Εγώ όμως έχω θυμώσει μ’ όλ’ αυτά, γιατί δε θέλω να διπλασιαστεί η δικιά μου η μερίδα. ‘Η μάλλον, τώρα που το σκέφτομαι, θέλω να διπλασιαστεί μόνο η μερίδα του γλυκού (και του παγωτού).
Χθες το μεσημέρι, κρυφάκουσα το μπαμπά μου να μιλάει στο τηλέφωνο με κάποιο φίλο του και να λέει ότι θα πρέπει να σορτάρουν το πετρέλαιο. Φοβάμαι πάρα πολύ, μήπως εκείνο το βράδυ με πανσέληνο, που ο μπαμπάς μου είχε συναντήσει τον Σορτάκια, μπήκε μέσα του το κακό πνεύμα του Σορτάκια κι έτσι έχει γίνει κι ο μπαμπάς μου Σορτάκιας. Θα ρωτήσω τη μαμά, μήπως είναι μεταδοτικό. Αν είναι, θα πρέπει να τον διώξουμε από το σπίτι τον παλιο-Σορτάκια, μη μας κολλήσει όλους.

1 σχόλιο: