Μου κάνει εντύπωση, σε μια στιγμή όλα αλλάζουν...

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Μας κάνει η θρυλικη Lancia Stratos

Η Αναβιωση ενος απο τα πιο θρυλικα μοντελα της αυτοκινησης ειναι γεγονος!




Ποιος μπορει να ξεχασει τη θρυλικη Lancia Stratos, το πανεμορφο αγωνιστικο με το οποιο η Lancia μονοπωλησε το ενδιαφερον των θεατων στις ειδικες διαδρομες των 70'ς? Εκτοτε η Stratos ειναι αντικειμενο λατρειας για οσους αγαπανε τα αυτοκινητα αλλα και τη γνωστη ιταλικη φιρμα.

Μετα απο εβδομαδες φημων και θολων φωτογραφιων που εσπειραν τον πανικο στα διαφορα αυτοκινητικα sites, η αλειθεια αποκαλυφθηκε επιτελους. Προκειται για τη μυστικη αναβιωση της Lancia Stratos σε συνεργασια με τον οικο Pininfarina και τις τσεπες ενος βαθυπλουτου λατρη της αγωνιστικης ιστοριας της Lancia.

Ο Michael Stoschek ειναι ο ανθρωπος που προσεγγισε τον Pininfarina και του ζητησε μια μοντερνα αναβιωση της Lancia Stratos, φυσικα με το αντιστοιχο αντιτιμο. Η νεα Stratos παραμενει προς το παρον ενα one-off αυτοκινητο ανεβαζοντας τον πυρετο στους κυκλους των συλλεκτων και ειναι η ζωντανη αποδειξη πως αν εχεις τα μεσα, ολες σου οι επιθυμιες μπορουν αν αγινουν πραγματικοτητα. Ο ευτυχης ιδιοκτητης της και CEO ενος απο τους μεγαλυτερους προμηθευτες ανταλλακτικων σε αυτοκινητοβιομηχανιες στη Γερμανια εκανε το ονειρο τοθ πραγματικοτητα και δεν διστασε να φωτογραφησει το νεο του κοσμημα διπλα στην αυθεντικη Stratos HF της δεκαετιας του 70.

Ο σχεδιασμος της νεας Stratos ξεκινησε στα τελη του 2008 στον οικο Pininfarina, και το project ανελαβε ο Jason Castriota, μεχρι που πηγε στον οικο Bertone. Ετσι ανελαβε να συνεχισει ο Luca Borogno σε συνεργασια με τον Michael Stoschek, συλλεκτη και οδηγο ιστορικων αυτοκινητων. Οι δυο τους μπορεσαν να τελειωποιησουν το εξωτερικο και εσωτερικο της νεας Stratos. Το αποτελεσμα ειναι μαγευτικο αφου η νεα Stratos εκτος απο κατασκευη υψηλης ποιοτητας διαθετει και απιστευτη εμφανιση που παραπεμπει με τον καλυτερο τροπο στο ιστορικο μοντελο.

Για τη μοντερνα μετενσαρκωση της Stratos χρησιμοποιηθηκε το πατωμα μιας Ferrari 430 Scuderia που μικρυνε σε μηκος, ενω ο κινητηρας ειναι ο ιδιος, λυσσασμενος V8 με τα 512Ps. Το κιβωτιο προερχεται και αυτο αυτουσιο απο τη Scuderia, δηλαδη ειναι το F1 ποθ στην κορυφαια 430 πραγματοποιει τα ανεβασματα σε 60msec. Οπως και η πρωτη Stratos, το αναβιωμενο μοντελο διαθετει roll-cage που εχει τοποθετηθει στο πλαισιο της Ferrari 430 Scuderia, και εχει αμαξωμα εξολοκληρου απο ανθρακονημα. Μεχρι στιγμης αναμενεται οτι θα κυκλοφορησει σε λιγα κομματια για πελατες που θελουν να βαλουν βαθια το χερι στην τσεπη.



Πηγη: Περιοδικο EVO, Σεπτεμβριος 2010